Dzień Kobiet

Wszystkiego co najlepsze dla każdej z Was !!! Kwiatów, czekoladek, miłych słów i spotkań! Samych przyjemności i mnóstwa radości !

W UK dzisiaj niestety nie świętują Dnia Kobiet, ale mój Anglik 😉 wcześniej odpowiednio poinformowany spisuje  się na medal od samego rana 🙂 Zdrowe śniadanie i bukiet pięknych róż doskonale poprawił mi humor po kolejenej nieprzespanej nocy, skurczach, krążeniem między sypialnią a toaletą, uporczywą zgagą i innymi ciążowymi dolegliwościami 😉

Obrazek

Na dodatek na pogodę nie mam co ostatnio narzekać. Jest ciepło, słonecznie i mam nadzieję, że uda mi się dłużej pospacerować, a od kilku ostatnich dni jest to niezwykły wręcz wyczyn ! 😉 Poruszam się już jak piłeczka albo jak pingwin 😉 stąpając z nóżki na nóżkę , zabawnie się kołysząc i to okropne parcie na mocz… . Torba do szpitala na szczęście już spakowana i … czekamy 🙂

Zaczynam się już bardzo stresować porodem, tym bardziej, że ostatnio spędziłam kolejny raz wiele godzin w szpitalu, a na dodatek dwie z moich ciężarnych koleżanek były w takiej samej sytuacji i zastanawiam się, która z nas urodzi jako pierwsza 😉

Miałam wspomnieć o Szkole Rodzenia, ale zdecydowałam, że opiszę po zakończeniu wszystkich spotkań. Na kolejne wybieramy się w poniedziałek.

Miłego Dnia Kobiet x x x

 

 

 

Dodaj komentarz